Christian Weber
updated 17.10.09
Contents
XP
Gespielt: 10 +(3.3.10)
- Band 1: Atribute,Skills 24exp
- 2 exp (3exp - 1exp PT)Medizin Rote: Dex + Med Erste Hilfe
- 2 exp (3exp - 1exp PT)Medizin Rote: Int + Med Operieren
- 2 exp (3exp - 1exp pt)Empathy Rote: + Emp Traumabetreuung
- 8 exp (12exp -4exp PT)Medizin 4
- 10 exp (15exp - 5exp PT)Medizin 5
- Band 2: Merits,Willpower 68exp
- 1er Kampf Hund 2 exp
- 4-5er PT:Doc 10exp
- 2 rote spez 6exp
- Medizin,Animal ken
- 30 Spirit Mentor 5
- Trysuss Arcana,
- 20 Embodied Familiar
- Band 3: Powers,Supernatural-Merits 78exp(98exp -20 freies band)
- 4 Life 19exp
- 5 Life 25exp freichalten der 6 rote punkte
- 4 Spirit 19exp
- 5 Spirit 25exp
- Band 4: Retainer
- Band 5: Freie :
- Story endings
- Das Shooting im Theben: 2exp
- Käpt´n Iglo´s Horrorkabinett: 4exp
- Psychologische Beurteilungen1xp
- Brand am Hafen 1xp
- Die Früchte des Drachen 1xp
- Der Soldat Hermann Sonntag 4xp
- Inferno1xp
- Story endings
Ghost Rider Part 2: Höllenengel2xp
- Webxp: 4exp
Auftrite:10
- Das Shooting im Theben
- Brand am Hafen
- Käpt´n Iglo´s Horrorkabinett
- Käpt´n Iglo´s Horrorkabinett II
- vorbereitungen für die Vicktor VII
- Die Ratten und Die Seuchen
- Die Früchte des Drachen
- Inferno
- Der Soldat Hermann Sonntag
- Psychologische Beurteilungen
- Ghost Rider Part 2: Höllenengel
WebXp:
- Kurze Beschreibung des Characters mit Alter: check
- Ausführliche Beschreibung des Characters
- Bild vom Character oder einem seiner Retainer : Check
- jeder Beitrag zur Character-Entwicklung (kurze Recap einer Story aus Sicht des Chars oder mini-Solostory)
- Charactersheet:check
- Inventory:check
4exp
Template:Mage Tyrsus ORDERLESS
- +1 composure
- Life 3
- Spirit 3
- Gnossis 3
- High Speech 1
Tausche 2 punkte Wisdom gegen 2 punkte Gnosis
- Rote Grater Shapechanging + Facktors (deshalb 6 punkte)
- Greater Shapechanging(Life •••••)
The mage can change shape without the possibility of becoming “lost” in her new form, and can change others with the same facility with which she transforms herself. The mage retains full control of her reason in this form, as do any she chooses to change (unless she would rather have another be forced to fight for control of his faculties, as per lesser “Shapechanging” at Life 4).
- Practice: Making
- Action: Instant or contested; target rolls Stamina + Gnosis reflexively
- Duration: Prolonged (vs. Sleepers and willing supernatural targets) or transitory (vs. unwilling mages and other supernatural
targets)
- Aspect: Vulgar
- Cost: 1 Mana
The mage must deal with the same modifiers for Size as he does with lesser “Shapechanging” (p. 190). He may also cast the Life 3 “Transform Self” spell, p. 187, to add different features to the changed form, but he is not restricted to lesser life forms.
- Adamantine Arrow Rote: Hour of the Wolf
- Dice Pool: Stamina + Animal Ken + Life vs. Stamina + Gnosis
Without the threat of losing herself in the form she adopts, this rote can be one of the strongest weapons in an Arrow’s arsenal, especially considering her ability to freely modify her new shape. Such a willworker can become a veritable living siege engine, combining all of the deadliest characteristics in the plant and animal kingdoms, as she wills. Mysterium mages are also known to use a version of this rote for their own purposes.
+2 facktor bonus um in eine form eines Werszushiften der in LOS ist +1 Eine Trophähe des Tieres in das man sich verwandelt,am körper Tragen(+3wenn selbst Rituell Erjagt) +1 bei neu mond (bei vollmond jagen die menchen bei neu mond jagen die tiere)
Charakterbeschreibung
studierte in München ist jetz, nach dem seine Eltern im quasie sein erbe aus gehändigt haben und sich nach santa cruz de la palma (kanarische inseln) abgesetzt haben, nach hamburg in sein Eltern haus zurück gekehrt.
Das Elternhaus ist eigendlich ein Edifice 5 von dem aber 2 edifice 2 teile vermietet sind (das geld geht bis zum aus zug der miet parteien an die eltern (oder deren tot) )
fährt von seinem navi geleitet durch hamburg von auftrag zu auftrag , oder sitzt im hamurger stadt kranken haus in der notaufnahme bzw meldet sich freiwillig um als not arzt auf irgendwelsche veranstaltungen zu gehn.
Charakterentwicklung
Inv
- Tatort photos aus dem theben und die tiefgekühlte Blut probe von dem Mord opfer
- hat marrianes atavision akte gelesen
- Laborjournal des Dr. Richard Halgarten (Tome ••••)
- Description: Eine dicke Mappe mit Daten über die Watchdog-Serie von Atavision Genetics. Enthält verschiedene experimentelle Implantationstechniken sowie Anleitungen für Subdermale insertion von Kommunikations- oder Tracking-Devices.
- Grötnich
- Kaulquappe
Awakening
Ziel : Erwachte Technologie
Der Armadillo Cloak
Mein Kampf Hund
Weber hat sich im zuge der verbesserung der sicherheit des Weber Anwesens einen Jagt Hund gekauft (er ist ins tier heim gefahren mit den worten ich geh mir nen kampf hund anschaffen.)
Charakterbogen
Virtue:Charity Vice:Pride Str:2 Pre:3 Int:2 Dex:2 Man:2 Wit:2 Sta:2 Com:3 Res:3 Skills: Academics 1 , Athletics 1, Animal Ken , Brawl 1, Computer 1, Crafts , Drive 2, Empathy 3, Expression , Firearms , Intimidation , Investigation , Larceny , Medicine 5, Occult , Persuasion 3, Politics , Science 2, Socialize 2, Streetwise 1, Stealth , Subterfuge 2, Survival , Weaponry Spez: Medizin - Chirugie , Medizin - Profession , Medizin - Rote , Empathy - Traumabetreung Rotes: Med - Erste hilfe , Med - OP , Empathy - Trauma Ini Mod: Size: Speed: Combat 1: Combat 2: Defense: Armor: Merits: Tolerance Bio Edifice - Room 4 - Security 1 - Lib 1 - Critter Den 1 PT:Doc 5 = Contacts(Medical)5, Res 5 Contacts(Medical)4 = Krankenwagen , Notfallchirugie , Krankenhäuser , Ärzte , Kundschaft Morality: 7 Derangements: Health (): 7 Willpower ():6 Power Stat: Gnosis 5 Power Pool (14/5): XP: (Stats), (Powers), (Merits), (Retainer)
Charakterbogen :Kalle
Virtue: Vice: Str:1 Pre:2 Int:1 Dex:1 Man:2 Wit:2 Sta:3 Com:1 Res:3 Skills: Academics , Athletics 2, Animal Ken , Brawl 1, Computer , Crafts , Drive , Empathy 2, Expression , Firearms , Intimidation , Investigation , Larceny , Medicine , Occult , Persuasion 3, Politics , Science , Socialize , Streetwise , Stealth , Subterfuge 1, Survival 1, Weaponry Spez: Rotes: Hundeblick Man+Pers Ini Mod: Size:3 Speed:9 Combat 1: bite 1L 3dice Combat 2: Defense:2 Armor: Merits: Health (6): Willpower (4):
Attributes: 5/4/3 Skills: 9/6/3 Willpower: Equal to Resolve + Composure Essence: 10 (10 max) Initiative: Equal to Dexterity + Composure Defense: Equal to lowest of Dexterity and Wits Speed: Strength + Dexterity + “species factor” (based on its animal type) Size: 5 or less (based on its animal type) Health: Equal to Stamina + Size Influence: 2 dots (choose one) Numina: Innocuous (see below), and choose one more Ban: The fetch has one Ban, chosen by the Storyteller. Embodied familiars live in the material world in a physical body, although it might be a rather strange body. They are often clever and loyal animals, the black cat or cunning rat of sorcerous legend. All embodied familiars have the Innocuous Numen (see pp. 321-322). It is very good at not being noticed by others. Anyone but its bonded mage suffers a –2 penalty on perception rolls to notice the familiar, unless it does something to draw attention to itself.