Difference between revisions of "Tropähenkette des Kanal Jägers"

From Anu Anu RPG
Jump to: navigation, search
 
(7 intermediate revisions by 3 users not shown)
Line 1: Line 1:
[[Category:WoD]] [[Category:WoDHamburg]] [[Category:Reliquarium]][[Category:Der Anutheb-Rave]]
+
[[Category:WoD]] [[Category:WoD Equipment]] [[Category:WoD Supernatural Item]] [[Category:WoDHamburg]] [[Category:Reliquarium]] [[Category:Der Anutheb-Rave]]
  
im moment im besitz von :[[St. Pauli Paule]]
+
* '''Tropähenkette des Kanal Jägers''' (Relic •••)
 +
''Description:'' Halskette aus den Zähnen erlegter "Sewer-Gator´s" Kanal-Alligatoren; es könnte auch der eine oder andere [[Wolven]]-Zahn dabei sein.
  
Gift of Vitality (•••)
+
''System:''
An object empowered with Gift of Vitality allows the
+
:Dur: 2, Siz: 1, SL: 3
wielder to heal himself or another at the cost of his own vital
+
:Effect: heilt Schaden; Das Ausgeben eines Attributspunktes dauert eine Runde, also kann schnellstenfalls ein A-Schaden alle 2 Runden geheilt werden. Ausgegebene Attributspunkte kehren auf einer basis von einem punkt alle 24 stunden zurück. Man beachte das reduzierte physische Attribute auch die aus ihnen errechneten Werte ändern. (Gift of Vitality; Reliquary p. 07)
energies. Both characters must touch the object (should the
+
:Cost: 1 Physical Attribute dot per A oder L Schaden, oder allen B Schaden
user be healing himself, only he needs to touch it). Some
+
:Dice Pool: -
objects possessing this Power evoke some kind of physical
+
:Action: Instant or extended
reaction during the transfer of vitality to health – it might
 
shudder, smolder, even emit a high-pitched whine.
 
Cost: The user must spend his own Physical Attributes
 
to heal damage to himself or another. One dot from his Physical
 
Attributes will eradicate all bashing damage. One dot can
 
also heal one point of lethal damage. Two dots spent can heal
 
one point of aggravated damage. It takes one full turn per
 
Physical Attribute dot spent (so, if the character wants to
 
heal one point of aggravated damage, he must spend two dots
 
of his own Physical Attributes, which represents two turns
 
of concentration). The Attribute dots “heal” and return at
 
the rate of one dot per 24-hour period. Note, too, that by
 
reducing one’s Physical Attributes, other scores (Defense,
 
Initiative, Health, Speed) may be affected.
 
Dice Pool: No roll necessary
 
Action: Instant or extended
 
  
Quelle : reliquary seite 97
+
''Notes:''
 +
:Creator: ?
 +
:Current Owner: [[ Vicki ]]

Latest revision as of 03:40, 7 August 2010


  • Tropähenkette des Kanal Jägers (Relic •••)

Description: Halskette aus den Zähnen erlegter "Sewer-Gator´s" Kanal-Alligatoren; es könnte auch der eine oder andere Wolven-Zahn dabei sein.

System:

Dur: 2, Siz: 1, SL: 3
Effect: heilt Schaden; Das Ausgeben eines Attributspunktes dauert eine Runde, also kann schnellstenfalls ein A-Schaden alle 2 Runden geheilt werden. Ausgegebene Attributspunkte kehren auf einer basis von einem punkt alle 24 stunden zurück. Man beachte das reduzierte physische Attribute auch die aus ihnen errechneten Werte ändern. (Gift of Vitality; Reliquary p. 07)
Cost: 1 Physical Attribute dot per A oder L Schaden, oder allen B Schaden
Dice Pool: -
Action: Instant or extended

Notes:

Creator: ?
Current Owner: Vicki